لوگو موشن چیست؟ + سفارش آنلاین طراحی لوگو موشن 😍

اگر به دنبال طراحان حرفه ای لوگو موشن هستید تا کار های خود را به آنها بسپارید. یا اگر به دنبال این هستید که به کامل ترین مفهوم طراحی لوگو موشن برسید با رز دیزاین همراه باشید.

با کلیک کردن بر روی “سفارش طراحی لوگو موشن” لوگو موشن مد نظر خود را انتخاب، دکمه سفارش بزنید. بعد از پرداخت، مشاورین ما با توجه به اطلاعات تماس شما، با شما تماس خواهند گرفت.

لوگو موشن یکی از زیر مجموعه های موشن گرافی است. موشن گرافیک، در این دهه به بخشی ضروری از طراحی ارتباطات تبدیل شده است. یک راه حل های نوآورانه و جدیدی را از طریق حرکت به ذهن ها ارائه میکند. برای بسیاری از ما، لوگو های تبلیغاتی که در ابتدای فیلم‌ های مورد علاقه‌مان پخش میشوند. تقریبا به اندازه خود فیلم‌ها جذاب است. به عنوان مثال، لوگوی قرن بیستم که نزدیک به ۴۰ سال است در فیلم جنگ ستارگان پخش میشود. این لوگوموشن عمیقاً در ناخودآگاه میلیونها نغر ریشه دوانده است. از آنجایی که این لوگوها در خاطرتان باقی مانده اند. پس بیایید نگاه عمیقی به چگونگی این موضوع بیاندازیم!

20th_Century_Fox_Corporation_لوگو-موشن

ساخت لوگو موشن

در سال ۱۹۹۸، زمانی که بنیانگذاران گوگل لری پیج و سرگی برین گوگل دودل را معرفی کردند. گوگل دودل همان تغییر لوگو گوگل است که در رویداد های مختلف تغییر میکند. متاسفانه ایران برای این گزینه تحریم است؛ اما اگر با فیلترشکن وارد شوید متوجه خواهید شد. تیم Google Doodle اکنون از چند ده هنرمند، مدیر، مهندس و … تشکیل شده است که هر روز تعطیلات، رویدادها، دستاوردها و شخصیت های تاریخی برجسته را در گوگل گرامی میدارند. شرکت های دیگر نیز این کار را انجام دادند. بسیاری از برندهای معروف شروع به آزمایش با لوگوی خود کردند. اما مزایای اشتراک گذاری نسخه متحرک لوگوی شما چیست؟ بیایید آن را نیز تجزیه کنیم:

با انیمیشن، میتوانید اصالت خود را تأیید کنید. با ارتقای هویت بصری خود به سطح دیگری (انیمیشن)، درک مثبت مخاطبان خود را از برند خود را تقویت خواهید کرد. وقتی صحبت از انیمیشن به میان می‌آید، هیچ محدودیتی وجود ندارد!

motion-logo-make-it

لوگو موشن چیست؟

snapp-logomotion (1)لوگو قلب هویت هر برند است. این ابزار گرافیکی، نشان دهنده شخصیت و هویت یک شرکت یا محصول است. بی شک نقش مهمی در استراتژی برند نیز دارد. یک لوگوی قوی میتواند ارتباط قوی با مخاطب هدف ایجاد کند. اگر طراح لوگوموشن کار خود را به درستی انجام دهند، لوگو یک تصویر موثر از برند ایجاد خواهد کرد. در ادامه به عنوان پایه ای برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق عمل خواهد کرد.

با یک لوگوموشن اختصاصی که توسط یک طراح حرفه ای برای شما طراحی شده است. هویت برند خود را نشان دهید. به ایده نیاز دارید؟ در اینجا ما چند نمونه عالی از لوگو موشنهای بینظیر از جامعه طراحان جهانی جمع آوری کرده ایم. برای لوگوموشن خود الهام بگیرید و برای یک طراحی لوگوموشن عالی برنامه ریزی کنید.

اگر می خواهید یک لوگو موشن خیره کننده داشته باشید که کاملا از رقبا متمایز باشد. حتما با یک طراح حرفه ای کار کنید تا ذهن شما را به واقعیت تبدیل کند.

عوامل موثر بر طراحی لوگو موشن

یک لوگوموشن خوب قبل از هر چیزی نیازمند یک لوگو خوب است. یک لوگو خوب به دنیا نشان میدهد که شما چه کسی هستید و چه کار میکنید. تاثیر مستقیم بر این دارد که مردم برند شما را به خاطر بسپارند. به مشتریان با پتانسیل خرید کمک میکند تا بفهمند که آیا محصول شما برای آنها مناسب است یا خیر؟ لوگوها همه چیز را از طریق رنگ، شکل، خط، متن و سایر عناصر طراحی منتقل میکنند.

همینطور که زمان میگذرد فناوری‌ های دیجیتال همچنان به نوآوری‌ های خود ادامه میدهند. لذا زمینه طراحی گرافیک به سرعت در حال پیشرفت است. این روند، یک روند در حال تغییر است و طراحان گرافیک نیز باید با فناوری های مدرن بروز باشند.

motion-logo

مهم است بدانید که دوران طراحی لوگو که صرفا بر روی تایپوگرافی متمرکز شده بود، خیلی وقت است گذشته است. هر چند که لوگو تایپوگرافی ویژگی های خاص خود را دارد و همچنان محبوب است. اما رشد شعور طراحی و فناوری مدرن فرصت های بزرگی را در اختیار ما قرار داده که صرفا به لوگو های تایپوگرافی دل نبندیم. رشد فکری جمعی جهان به این سو رفته است که هر کاری را به متخصص آن بسپاریم. چرا که بازگشت تاثیر آن ۱۰۰% به خودمان برخواهد گشت. کی از کیفیت بالای کار بدش می آید؟

رابطه لوگو با لوگوموشن چیست؟

متخصصان طراحی لوگو کار خود را به خوبی انجام دادند و فناوری جدید این امکان را به ما داد برای اینکه به لوگو روح تازه ای بدهیم. متخصصان طراحی تصمیم گرفتند کمی حرکت اضافه کنند و به لوگو روح ببخشند. انیمیشن لوگو میتواند از انیمیشن های ساده گرفته تا یک نمایش ویدیویی پیچیده و کاملا متفاوت باشد. فرق بزرگی که بین طراحی لوگو و طراحی موشن وجود دارد این است که: بر خلاف طراحی لوگو، در طراحی لوگو موشن هیچ محدودیتی وجود ندارد. قواعد و قانونی وجود ندارد. سقف طراحی لوگوموشن، سقف خلاقیت طراح است. در طراحی این عنصر گرافیکی، حرف اول و آخر را خلاقیت شما میزند.

dreamworks-animation-logo-png-transparent-rosedesign

چرا یک برند و شرکت به لوگو متحرک نیاز دارد؟

هنگامی که روند ساخت لوگوموشن جای خود را ثابت کرد. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک به سراغ طراحان گرافیک رفتند. اما چرا اینقدر ابن ابزار گرافیکی سریع محبوب شده است؟

لوگو متحرک روشی نوین و پویا برای ارائه یک برند است. توانایی این را دارد که شخصیت و هویت برند و شرکت را به خوبی نشان دهد. پیام خاصی را منتقل کند که مخاطب شما را جذب کند. علاوه بر این قضایا، این روش یک راه خوب برای متمایز شدن از رقبا است. زیرا لوگوی متحرک اصالت را تضمین خواهد کرد. در اینجا لیستی از مزایایی که یک لوگو متحرک برای یک برند به ارمغان می آورد را آمده است:

مزایای داشتن لوگو موشن

به احتمال زیاد به طور تقریبی با اهمیت لوگوموشن آشنا هستید. همانطور که میدانید لوگو شما نماد برند شماست. لوگو به مشتریان کمک میکند تا برند شما به آنها نمایش داده شود. لوگو “چهره” شرکت/برند/شخص است. همانطور که بازاریابی و تبلیغات برای پاسخگویی به نیازهای فناوری و صنعت در حال تغییر و عادات مصرف کننده تکامل مییابد، لوگو ها نیز به تکامل دارند.

همانطور که میدانید در دیجیتال مارکتینگ، تاثیرگذار ترین گرینه ای میتوانید از آن استفاده کنید؛ ویدیو است. به زبان ساده تر؛ اگر میخواهید فروش اینترنتی داشته باشید. از ویدیو استفاده کنید. نه عکس! نه صدا! فقط ویدیویی که خودتان در آن حضور دارید. به مرور شرکتها برای فروش محصولات و خدماتشان از محتوای ویدیویی استفاده میکنند. لوگوموشن (لوگو متحرک) را به جای لوگوی ثابت انتخاب میکنند. اگر شرکت شــما قصد دارد زمان و پول خود را روی محتوای ویدیویی سرمایه‌گذاری کند. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید یک لوگو موشن را در محتوای ویدیوی خود استفاده کنید:

۱. تمایز

کاملا طبیعی است که برخی از برندها لوگو های مشابهی نسبت رقبایشان دارند. اغلب اوقات این ممکن است عمدی اتفاق بیافتد. دلایل زیادی برای اقدام به این کار وجود دارد و مهم ترین آن تقلید است. چرا که برند مورد نظز با چنین لوگویی در این حوزه جواب گرفته است و در دید عام محبوب شده است. شما با تقلید کرذن به لوگو رقیب بر تمام تلاشها و صحیح خطاهایشان اسکی خواهید رفت و سریعتر به مقصدتان خواهید رسید. اما اینجاست که شما با ساخت لوگوموشن میتوانید یک سر و گردن از رقیبتان بالاتر بروید.

columbia-pictures-rosedesign

۲. حرفه ای شدن

 

بسیاری از شرکت های معروف از جمله گوگل نسخه های متحرک لوگوهای خود را ایجاد میکنند. همچنین با افتخار آنها را با تمام دنیا به اشتراک میگذارند. به این روش است که یک برند نشان میدهد که با نوآوری همگام است. بنابراین مردم با ارتباط بصری قوی ایجاد شده متوجه این خواهند شد که شما واقعا حرفه ای هستید.

۳. انیمیشن

برای خاص کردن لوگو، طراحان کمی انیمیشن به یک نصویر ساده اضافه میکنند. لذا لوگو مورد نظز جان خواهید بخشید. لوگو متحرک به تخیل اجازه می دهد تا کمی از کنترل خارج شود.

motion-logo-on-motion

۴. تاثیر زیاد

یک اصل در دانش دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که میگوید: تاثیر ویدیو به مراتب از عکس بیشتر است! بسیاری از کارشناسان دیروز و امروز میگویند که تصاویر پویا و زنده و همچنین محتوای ویدیویی بهتر از تصاویر ثابت هستند، یک لوگو موشن قدرتمند به طور موثر با مشتریان با پتانسیل خرید ارتباط برقرار میکند. توجه آنها را جلب میکند. برخی از لوگوموشن ها می توانند تا ۱۰ ثانیه باشند که در مقایسه با نگاه سریع و کوتاه به تصویر ثابت، شانس تاثیر پذیری را افزایش میدهد.

motion-logo-samsung

۵. اولین برداشت خوب

اولین برداشت یا به اصطلاح first impression تو هر رابطه ای مهم است. از رابطه استاد به دانشجو گرفته تا رابطه فروشنده به مشتری؛ هر رابطه موفقی که الان دارید. اگر یک مقدار به گدشته فکر کنید؛ متوجه خواهید شد که تقریبا همه روابط موفقتان با یک برداشت و تاثیر خوب آغاز شده است.

اولین برداشت تاثیر زیادی بر دید مخاطب نسبت به محصول دارد. فقط ۵ ثانیه طول میکشد تا تصمیم بگیریم چیزی را دوست داریم یا خیر؟ از آنجایی که لوگو اولین نمایش دهنده برند است، باید اولین تاثیر خوب خود را برای مشتریان بگذارد. یک لوگوی متحرک خوب راه خوبی برای غافلگیری افراد و افزایش شانس یادآوری برند شما است. “اولین برداشت مثبت” تاثیر مستقیم با جلب علاقه مخاطب دارد.

۶. یگانگی

مردم ایده های جدید و یگانه را دوست دارند. یک لوگوموشن خاص راه عالی برای غافلگیری مخاطب است. یک لوگوموشن خاص میتواند به یک کاتالیزور برای هیجان، شادی و اقدام به خرید تبدیل شود. اگر لوگو بتواند برخی از احساسات مثبت را روی مخاطبین هدف ایجاد کند، آنگاه میتوان گفت که شانس زیادی وجود دارد که برند شنا به خاطر سپرده شود.

۷. سناریو

یک لوگو موشن میتواند به بخشی عملی از روند سناریو سازی تبدیل شود. انیمیشن لوگو میتواند توضیح دقیق تری از ماهیت و هویت کسب و کار را نسبت به یک لوگو ثابت ارائه دهد. لوگوموشن میتواند یک سناریو منحصر به فرد را برای یک محصول یا شرکت بیان کند. محتوای ویدیویی به سادگی میتواند یک ارتباط حسی قوی با مخاطبان شما ایجاد کند. علاوه بر این، ویدیو را میتوان در سرتاسر وبسایتها و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشت که به این معنی است که افراد بیشتری میتوانند لوگو را ببینند.

آینده-لوگو-موشن

 

حال و آینده ساخت لوگو موشن

طراحی لوگوموشن یکی از ترند های پیشرو سال ۲۰۲۱ نامگذاری شده است. عناصر متحرک با روشهای نوین و جدید به ایجاد یک طراحی گرافیکی قوی کمک میکنند. لوگو متحرک یا همان لوگوموشن یک ابزار محبوب و عالی برای بازاریابی و ایجاد هویت برند است. طراح لوگوموشن، لوگو های ثابت را به شکلی جدید، متحرک و منحصر به فرد تبدیل میکنند. امروزه بسیاری از برندها به اشتراک گذاری نسخه متحرک لوگو موشنهای خود به توسعه برند خود ادامه میدهند. اما چرا شرکتها و استارتپها روی لوگوموشن سرمایه گذاری میکنند؟ بیایید بررسی کنیم که یک لوگوموشن برای یک برند چه سودی میتواند به همراه داشته باشد؟ و در چه جاهایی میتوان از آن استفاده کرد؟

سفارش طراحی لوگو موشن

لـوگـو موشـن | کد: L-1001

لـوگـو موشـن | کد: L-1002

لـوگـو موشـن | کد: L-1003

لـوگـو موشـن | کد: L-1004

لـوگـو موشـن | کد: L-1005

لوگو موشن اینستاگرام

در این لوگو موشن برای نمونه، از لوگو اینستاگرام استفاده شده است. این لوگو موشن برای تبلیغ صفحه های شبکه اجتماعی نیز مناسب است.

لـوگـو موشـن | کد: L-1006

لوگو موشن نئونی

این لوگومشن نئونی رئالیستیک برای رسانه های تم مشکی توصیه میشود.

سوالات متداول

لوگو موشن چیست؟

به طور کلی لوگو قلب هویت هر برند است. به علاوه لوگو موشن نسخه متحرک لوگو میباشد که به عبارتی نسخه پیشرفته تر، زیبا تر و واقع گرایانه لوگو میباشد.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دانلود صفحه به فرمت PDF