ادمین اینستاگرام | مدیریت پیج اینستاگرام را بجو❗️ 👌

اصولی ترین راه برای رشد در اینستاگرام – حرفه ای ترین روش برای افزایش فالوئر را به شما نشان خواهیم داد تا در این دریای بزرگ اینستاگرام صید روزانه خودتان را داشته باشید. رز دیزاین مشاور تخصصی خدمات اینستاگرام و ادمین اینستاگرام

۰
Followers

یکی از اصطلاحات رایج بین فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ کلمه ادمین است. ادمین (اینستاگرام) پیج شبکه های اجتماعی، کاملا یک شغل محسوب میشود. این افراد به شکل دورکاری یا حضوری، دائم یا پاره وقت در شرکتها و مجتمع های مختلف فعالیت میکنند. در این مقاله می‌خواهیم به تمام سوالات شما؛ یعنی ادمین اینستاگرام کیست؟ چه وظایفی دارد؟ هزینه مدیریت پیج اینستاگرام چفدر است؟ صحبت کنیم…

شاید با خودتان فکر کنید که اینستاگرام فضای ساده ای است و نیاز به هزینه کردن ندارد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به افزایش فعالیت در اینترنت، بسیاری از کسب ­و­کارها تغییر کردند. بسیاری از کسب و کار ها درآمد ماهانه بالای ۲۰۰ میلیون و بیشتر از طریق اینترنت به دست آوردند. همچنین متاسفانه بسیاری از کسب و کارها به مرور حذف شدند. بدون شک راز ماندگاری بروز بودن است. لذا با توجه به ظهور کرونا اهمیت حضور در اینترنت و کسب درآمد از اینستاگرام افزایش پیدا کرد. اما لازم به ذکر است که اگر بخواهیم از تمام پتانسیل های این فضا به خوبی بهره ببریم، نیاز است تا با دیدگاه حرفه ای تری به مدیریت پیج اینستاگرام شما بپردازیم.

اینستاگرام چیست؟

به طور کلی اینستاگرام طی چند سال گذشته به یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شده. مردم در سراسر جهان از آن برای اشتراک گذاری عکس، ارسال پیام، خرید و فروش و آموزش استفاده میکنند. طبق گزارش TechCrunch، اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. (با ۵۰۰ میلیون پست در روز). دو سال پیش تعداد کارابران اینستاگرام در هر کشور اعلام شد. تعداد افراد ایرانی ۲۴ میلیون کاربر فعال بود! اما این آمار برای ۲ سال پیش است. طبیعتا به مراتب این عدد افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب این آمار، ایران را به هفتمین بازار بزرگ اشتراک عکس تبدیل کرد. اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی (SOCIAL MEDIA) محبوب در ایران است. تلگرام که به‌عنوان یک پلتفرم شبکه اجتماعی نیز بسیار محبوب است؛ حدود ۴۰ میلیون کاربر ایرانی دارد. اما اینستاگرام پتانسیل درآمدزایی ایجاد کرده است.

به همین دلیل است که خدمات اینستاگرام به طور جدی تری انجام میشود. مدیریت پیج اینستاگرام را فقط باید جدی گرفت! اینستاگرام در بین آمریکایی ها نیز بسیار محبوب است. ایالات متحده با ۱۱۰ میلیون کاربر فعال، بزرگترین بازار اینستاگرام در سراسر جهان است. پس از آن برزیل (۵۷ میلیون)، اندونزی (۵۳ میلیون)، هند (۵۲ میلیون)، ترکیه (۳۲ میلیون) و روسیه (۲۹ میلیون) قرار دارند.

Instagram-admin

چرا باید از اینستاگرام استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد مبنا بر اینکه بخواهید عکس ها و ویدیوهای خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار یا قصد فروش یک محصول بخصوص را دارید. یا شاید هم میخواهید با اینستاگرام کسب درآمد کنید. (برای شرکت شخصی خودتان یا شرکتی که کار میکنید.) شاید بخواهید برند خود را به عنوان یک عکاس، بلاگر یا آرتیست بسازید. به این ترتیب حضور شما در اینستاگرام الزامی است. اینستاگرام یک جایگاه عالی برای اشتراک گذاری ایده ها، پیام ها، علم و نجربیات است.

برخی از مزایای اصلی استفاده از اینستاگرام عبارتند از:

  1. استفاده و فعالیت در آن رایگان است!
  2. صدها میلیون نفر هر روز از آن استفاده می کنند. حدود ۳۰ میلیون آن ها ایرانی هستند.
  3. حضور فعال در آن به سئو سایتتان کمک میکند.
  4. میتواند به افزایش بازدید محصول و خدمات ادمین اینستاگرام کمک کند.
  5. در هر حوزه ای افراد فعال قدرتمند وجود دارد. لذا این موضوع اطمینان خاطر به شما میدهد که موفقیت ناممکن نیست!
  6. میتوانید از پست‌های پیج های دیگر الهام بگیرید و ایده بگیرید.
  7. میتوانید آنچه را که از طریق اینفوگرافیک ها یاد گرفته اید به صورت های دیگر به اشتراک بگذارید.
  8. به طور کلی جو نسیتا مثبتی است. اگر هم غیر این شود مالک حساب میتواند نظرات منفی/بد را حذف کند.
instagram-icon-3d

قابلیت بیزینس اینستاگرام ادمین (مدیریت پیج اینستاگرام)

بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از اینستاگرام استفاده میکنند. نزدیک به ۹۰ درصد آنها حداقل یک پیج بیزینسی را دنبال میکنند. این بدین معنا است که در سال ۲۰۲۱، استفاده ادمین از اینستاگرام برای کسب و کار، بسیار هوشمندانه است.

در گذشت زمان، اینستاگرام از یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس به یک مرکز تجاری تبدیل شده است و قابلیت بیزینس خود اضافه کرده است.  اگر قصد ادمین اینستاگرام تجارت و کسب درآمد باشد یا یکی از جنبه های هدف ادمین اینستاگرام بیزینسی باشد. بنابراین ما همه اطلاعاتی که ادمین اینستاگرام برای استارت کارتان نیاز پیدا خواهید کرد، اینجا برای شما جمع آوری کردیم. در ادامه شما یاد خواهید گرفت که چگونه از اینستاگرام و خدمات اینستاگرام برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنید.

instagram-logo-3d

ادمین اینستاگرام چطور فالوئر ها را بیشتر میکند؟

آپدیت جدید الگوریتم های اینستاگرام مبنا بر این شده است که پیج های جدید راحت تر بتوانند رشد کنند. شروع مجدد در اینستاگرام مثل قدیم چالش برانگیز نیست. اگر شما متناسب با الگوریتم های اینستاگرام عمل کنید. نه تنها رشدتان سخت نیست؛ بلکه به سرعت میتوانید رشد کنید. اما چگونه؟!

دوران میانبرهایی مثل خرید فالوئر یا استفاده از ربات های فالو-آنفالو گذشته است. این کارها ممکن است تعداد فالوئرهای شما را برای مدت کوتاهی افزایش دهند. اما در دراز مدت هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. پیج شما نابود خواهد شد. الگوریتم ها دیگر اجازه دیده شدن و رشد کردن را به شما نمیدهند. به هیچ وجه از این خدمات ایستاگرام این شکلی استفاده نکنید!

فالوورهای واقعی به پیج شما ارزش میدهند. در نتیجه اینستاگرام نیز به پیج ادمین اینستاگرام ارزش خواهد داد. اگر تعامل اولیه هر پست شما ربات ها و پیج فیک باشند. به این ترتیب الگوریتم ها دیگر به فالوئر های واقعی شما هم نشان نخواهد داد. تعداد فالوورهای فیک ممکن است به شما روحیه بدهد. اما به استراتژی فروش شما کمکی نخواهد کرد.

در ادامه نکات کلیدی (که هیچکس به شما نخواهد گفت!!!) برای رشد در اینستاگرام را برای شما شرح خواهم داد. برای یافتن لیست کامل ترفند های به دست آوردن فالوئر بیشتر با ما همراه باشید:

instagram-admin-like-3d

۱. ادمین پیج اینستاگرام را بهینه کن!

بدون بایو (bio) مناسب، عکس مناسب و یوزرنیم مناسب، کاربران چگونه متوجه بشوند که حساب متعلق به شما یا برند شماست؟ ممکن است این نکته بسیار ساده به نظر برسد. اما تعداد کمی متخصص بلدند تا از بایو و عکس و یوزرنیم به خوبی استفاده کنند. بیوگرافی و عکس شما نه تنها هویت برند شما را میسازد؛ بلکه کمک میکند تا افراد بهتر شما را پیدا کنند. همانطور که میدانید، با توجه به اصول دیجیتال مارکتینگ، لینک موجود در بایو تنها جایی است که میتوانید کارابران خود را به صورت هدفمند تبدبل (به مشتری) کنید. بنابراین بهینه‌سازی حساب شما اولین اقدام ضروری برای سلامت پیج است.

علاوه بر این موضوع، جستجوی نام کاربری خود را تا حد امکان ساده نگه دارید. اگر نام کسب‌وکارتان طولانی‌ است، آن را به چیزی کوتاه تر تبدیل کنید که مخاطب شما را راحت تشخیص دهد.

اعداد یا کاراکترهای خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید! به جای اعداد از پسوند های مرتبط استفاده کنید. در پابان اگر تخصصی در این زمینه ندارید. بهترین راه برای بهبود حساب کاربری، ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. لذا میتوانید از خدمات اینستاگرام ما استفاده کنید.

ادمین-اینستاگرام-optimize-before-you-automate - Copy

۲. ادمین اینستاگرام بهترین زمان خودتو برای پست گذاشتن پیدا کن!

توجه کنید که گفتیم بهترین زمان خودتو برای پست گذاشتن پیدا کن. نگفتیم بهترین زمان برای پست گذاشتن را در اینستاگرام پیدا کن. واقعیت این است که هیچ پاسخ قطعی جهانی برای اینکه چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید تا به بیشترین تعداد افراد برسد وجود ندارد. اما راه‌هایی وجود دارد که بهترین زمان را مطابق فعالیت های فالوور هایتان پیدا کنید.
برای این کار لازم است Instagram Insights استفاده کنید. چرا که با استفاده از این ابزار متوجه شوید که مخاطبان شما چه روز هایی در چه ساعت هایی آنلاین هستند. روی دکمه «Insights» در پروفایل خود کلیک کنید، به صفحه «Your Audience» بروید و روی «See All» ضربه بزنید. در همان صفحه به پایین اسکرول کنید تا فعال ترین زمان های مخاطبان خود را پیدا کنید. با این روش Instagram Insights به شما کمک خواهد کرد تا بهترین زمان برای پست گذاشتن را پیدا کنید. همچنین لازم است در نظر داشته باشید که محتوای شما چه زمانی بیشترین درگیری (engage) را دارد. اما طبق تجربه بهترین زمان پست گذاری ساعت ۹ شب میباشد. همچنین اگر میخواهید ۲ پست در روز بگذارید. پست دوم را ساعت ۱ بعد از ظهر بگذارید.
instagram-admin-BAB1E903D8B9EEC2_source

۳. ادمین اینستاگرام مستمر پست بزار!

مطالعات در سال ۲۰۲۱ روی ۱۴ پیج نشان داد که به‌طور میانگین در هفته چهار پست اینستاگرام مناسب است. اما توصیه ما این است که حداقل یک بار در روز پست بگذارید. پیج هایی که به طور منظم با پست میگذارند، بهترین نتایج را بدست آورده اند. بر اساس مطالعات رز دیزاین، پیج هایی که روزانه مستمر پست میگذارند، سریعتر از آنهایی که کمتر پست گذاشته اند، فالوور جذب کردند.
با جدول زمانی الگوریتم اینستاگرام، ثبات کلیدی پیج شما فعالیت مستمر شماست. اگر پست‌های شما به طور منظم منتشر شوند و تعامل خوبی داشته باشید. بدون شک الگوریتم اینستاگرام پست‌های شما را در بالای فید فالوئر های شما نمایش خواهد داد. البته همیشه کیفیت مهمتر از کمیت است. پست گذاشتن همیشه لزوماً به نرخ تعامل بالاتر تلقی نمیشود. روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که با مخاطب هدف شما تنیده شده است.
نکته: ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام به شما این امکان را میدهند که بدون نگرانی هر روز پست بگذارید. نگاهی به نحوه برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام برای صرفه‌جویی در زمان و افزایش تعامل بیندازید تا ابزارهای زمان‌بندی اینستاگرام  (رایگان و پولی) را همراه با نکات زمان‌بندی کشف کنید.

خدمات ادمین اینستاگرام رز دیزاین به چه صورت است؟ 

خدمات ادمین اینستاگرام رز دیزاین شامل اینفلوئنسرها، مدیران رسانه های اجتماعی، ادمین های اینستاگرام، تولید کنندگان، شرکت ها و هر کسب و کاری که نیاز به توسعه در اینستاگرام را دارد؛ میشود. ما از طریق فناوری و تحقیقات مبتنی بر الگوریتم های اینستاگرام پیش میرویم. همانطور که میدانید آپدیت جدید الگوریتم های اینستاگرام طوری است که ضد عملکرد های افزایش فالوئر فیک باشد. لذا فالوئرهای خود را به طور ارگانیک و طبیعی افزایش میدهیم. نکته ای دیگر که بسیار حائز اهمیت است اینکه، فالوئر های هر پیج به صورت هدفمند است. به زبان ساده تر، مخاطبین هر پیج فرق دارند. مدیریت هر پیج اینستاگرام با دیگری فرق میکند.  به طور مثال پیجی که قصد فروش محصولات آرایشی بهداشتی دارد. فالوئرهای آنها باید خانم ها باشند. اما این مثال برای درک بهتر خیلی ساده بود.

پیج هایی هستند که جدا از جنسیت نسبت به علاقه و رده سنی شان نیز تقسیم بندی میشوند. این مخاطبین بهتر تبدیل به مشتری میشوند. از طرفی، مثلا پیجی که فصد فروش تجهیزات صنعتی دارد. باید فالوئر هایش صنعتگر های علاقه مند در آن حوزه باشند. در نتیجه، تمرکز ما بر رشد ارگانیک است. رویکرد و خدمات منحصر به فرد ما چیزی است که ما را متمایز میکند.

instagram-admin-logo-3d

پکیج های اینستاگرام

پکیج برنزی

این پکیج اقتصادی مسیر شما را آسفالت میکند اما خودتان مسئول رانندگی در جاده هستید. پکیج برنزی شامل بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای افزایش فالوئر است. این خدمات اینساگرام برای کسانی خوب است که وقت کافی برای تولید محتوا و ادمینی دارند. اما تخصصی در شناخت الگوریتم های اینستاگرام ندارند. برای مکمل پکیج میتوانید از آموزشهای رایگان ما استفاده کنید. به محض خریداری پکیج، خدمات ذکر شده فوری برای شما انجام میشود.

۲۰۰/۰۰۰ تومان

/ لحظه ای

پکیج نقره ای

پکیج نقره ای شامل تولید محتوا و ساخت پست های اختصاصی و بهینه سازی اکانت اینستاگرام میباشد. این خدمات اینساگرام برای کسانی خوب است که وقت کافی برای ادمینی دارند. اما وقت کافی برای تولید محتوا ندارند. اگر هم به برنامه های گرافیکی تسلط ندارید یا با الگوریتم های اینستاگرام آشنایی ندارید. این پکیج متناسب با نیاز شما است.  به محض خریداری پکیج مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت تا اقدامات لازم انجام شود.

۸۰۰/۰۰۰ تومان

/ ماهانه

پکیج طلایی

پکیج طلایی رزدیزاین کامل ترین پکیج خدمات ادمین اینستاگرام است. این پکیج مشمول خدماتی از جمله بهینه سازی اکانت، تولید محتوا، طراحی پست و ادمین اختصاصی اینستاگرام میشود. در این پکیج شما ۴ کارشناس متخصص با موضوع های ذکر شده دارید. هر کدام در زمان مشخص عملیات های مشخص و زمانبندی شده را روی پیج شما انجام میدهند. این پکیج مناسب افرادی است که وقت کافی برای ادمین بودن اینستاگرام (مدیریت پیج اینستاگرام) ندارند. در نتیجه خیالشان راحت است که همه چیز به خوبی پیش میرود.

۳/۰۰۰/۰۰۰

/ ماهانه

آموزش رایگان اینستاگرام برای ادمین اینستارگام

شرکت اینستاگرام اعلام کرد که میخواهد راهی را برای کاربرانش ارائه دهد تا بتوانند توصیه‌ها، نکات و سایر مطالب را آسان‌تر از سوی صاحبین پیج ها، شخصیت‌ها، سازمان‌ها، ناشران و ادمین های اینستاگرام مورد علاقه خود کشف کنند. اما همچنین میداند که بسیاری از مردم در حال حاضر به دلیل همه گیری کرونا در تکاپو هستند. لذا، در ابتدا، ویژگی جدید، به نام guide (راهنما)، بر موضوعات بهداشتی برای کمک به کاربران تمرکز داشت.

با این حال، از ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰، اینستاگرام برنامه را گسترش میدهد تا انواع دیگر محتوا از جمله محصولات، مکان ها، و پست ها در آینده شامل شود. به عنوان مثال، به کاربران این اجازه را میدهد تا راهنمای سفر، راهنمای توصیه محصول و سایر راهنماهای شخصی عمومی خود را ایجاد کنند. راهنمای اینستاگرام (guide) تا حدودی شبیه به یک پست وبلاگ است، زیرا میتواند شامل متن، تصاویر و ویدیو برای نشان دادن موضوع مورد نظر باشد. چی از این بهتر؟!!

Guide اینستاگرام چگونه کار میکند؟ (ادمین اینستاگرام)

هنگام مشاهده یک راهنما (Guide)، میتوانید پست‌ها و ویدیوهایی که سازنده با راهنمایی‌ها، نظرات یا نکات خود تنظیم کرده است را مشاهده کنید. اگر میخواهید در مورد یک پست خاص بیشتر بدانید، فقط روی عکس یا ویدیو مورد نظر کلیک کنید تا پست اصلی اینستاگرام را مشاهده کنید. همچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه اشتراک گذاری (Share)، Guide خود و دیگران را به اشتراک بگذارید.

نحوه ایجاد Guide (راهنما) در اینستاگرام

۱. به صفحه پروفایل خودتان بروید. علامت مثبت را در گوشه سمت راست بالا را بزنید.

How to create a Guide on Instagram-1

۲. در منوی ظاهر شده، روی «Guide» در پایین کلیک کنید

How to create a Guide on Instagram-2

۳. نوع راهنما (Guide) را انتخاب کنید. این راهنما میتواند فهرستی از یک مکان، فهرستی از محصولاتی که توصیه میکنید باشد. یا از پست های خود دایرکتوری ایجاد کنید تا یک دسته بندی برای مخاطبتان ایجاد کنید.

۴. محصول مورد نظر را انتخاب کنید

۵. اکانت های مختلف را برای محصولاتی که میخواهید توصیه کنید جستجو کنید.

How to create a Guide on Instagram-3

۶. محصولات خاصی را که میخواهید در کاتالوگ خود انتخاب کنید (در اینجا یکی پس از دیگری محصول را میتوانید انتخاب کنید.)

۷. پست هایی را در اینستاگرام که دارای این محصول هستند علامت گذاری کنید. به آن لینک دهید یا هر چیزی را که خواهید در مورد آن بدانند به مخاطبانتان بگویید. سپس “Next” را در بالا سمت چپ کلیک کنید.

۸. عنوان را اضافه کنید. عکس روی کاور را انتخاب کنید. در صورت تمایل توضیحات اضافه کنید یا محصولات بیشتری را به کاتالوگ خود اضافه کنید. پس از اتمام، روی “Next” کلیک کنید.

How to create a Guide on Instagram-4

۹. در آخر روی “share” کلیک کنید.

در پایان این مراحل Guide (راهنما) شما منتشر خواهد شد و در بخش “Guides” پروفایل شما ظاهر خواهد شد!

How to create a Guide on Instagram-5

Instagram Insights تجزیه و تحلیل کامل اکانت شماست. اگر شما کار با insight را یاد بگیرید میتوانید از رشد موشکی به نفع خود استفاده کنید. دیگر لازم نیست حدس بزنید چه چیزی برای مخاطبان شما جذاب است. Instagram Insights به شما خواهد گفت. شما قادر خواهید بود لایک بیشتری داشته باشید. فالوورهای بیشتری به دست آورید. در نتیجه میتوانید پروفایل خود را به صورت تصاعدی رشد دهید.

Instagram Insights چیست؟ (ادمین اینستاگرام)

Instagram Insights قابلیتی است که به کاربران اکانت بیزینسی اینستاگرام اجازه میدهد تا تجزیه و تحلیل کامل مربوط به اکانت، پست و حتی استوری های خود را ببینند. با این داده‌ها و اطلاعات، میتوانید تعیین کنید که مخاطبانتان چه چیز هایی را دوست دارند. در نتیجه با صراحت و دید باز میتوانید برای بهبود استراتژی اینستاگرام خود بیشتر تلاش کنید.
 
 

نحوه استفاده از Instagram Insights: صفحه Insights

 
داده‌ها، اطلاعات، تجزیه و تحلیلها به شما کمک میکنند تا تأثیر تلاشهای خود را در روز، هفته و ماه های مختلف بسنجید. در نتیجه ببینید آیا کاری وجود دارد که باید انجام دهید؟ آیا باید به همان رسانه قبلی تبلیغات بدهید؟ آیا باید سبک پست های خود را تغییر بدهید؟
 
برای استفاده از Instagram Insights، ابتدا باید یک اکانت خود را به اکانت بیزینسی تبدیل کنید. اگر از یک حساب شخصی استفاده میکنید. میتوانید به پروفایل خودتان بروید. در اینجا نحوه تبدیل حساب خود در چند مرحله ساده باری شما آورده ایم:
 

نحوه دسترسی به Insights اینستاگرام (ادمین اینستاگرام)

  1. پروفایل خود را در اینستاگرام باز کنید.
  2. به صفحه تنظیمات  بروید.
  3. روی “Account” کلیک کنید.
  4. روی “Switch to Professional Account” کلیک کنید.
  5. Category خود را انتخاب کنید و روی Done کلیک کنید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دانلود صفحه به فرمت PDF