محتوا پادشاه است – چشمان مخاطب را اذیت نکنید!

content-is-marketing

همانطور که بیل گیتس میگوید: محتوا پادشاه است. ارائه یک تجربه محتوای عالی به معنای ارائه محتوای عالی نیست. آماده شدن برای کار در وب بیش از بخش دیگری از طراحی گرافیک – انتخاب فونت ها و نمایش آن فونت ها به روش صحیح باعث ایجاد یا شکست تجربه کاربر می شود. در این مقاله …

محتوا پادشاه است – چشمان مخاطب را اذیت نکنید! ادامه »

۱۵ نکته موثر برای ایجاد لوگو متناسب با برند

effective-tips-for-creating-a-logo

پیامی که میخواهید با لوگو متناسب با برندتان ارسال کنید. باید تقریبا واضح و قابل درک باشد که در ادامه واژه تقریبا را توضبح خواهم داد. لوگو چیزی بیشتر از یک نماد فانتزی است. حضور لوگو شما در هر زمان و مکانی بیانگر این است که شما در آنجا حضور دارید. این لوگو باید به …

۱۵ نکته موثر برای ایجاد لوگو متناسب با برند ادامه »